Здравейте, колата ми няма CD-changer, та въпроса ми е от къде мога да си купя и дали ще тръгне.
Известие
Collapse
No announcement yet.
CD-changer
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Vankozzz Покажи съобщениеЗдравейте, колата ми няма CD-changer, та въпроса ми е от къде мога да си купя и дали ще тръгне.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от Vankozzz Покажи съобщениеЗа кабелите не знам дали ги имам, а на ICS-a кода мога довечера да ти го дам, ако за кода става дума де :Д
Виж в багажника зад левия калник имаш ли монтирана кутия или поне кабели за такава.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Трябва да имаш изведени кабели до акумулатора.На версиите без ченджър там извеждат проводниците.Имаш захранване и камбанките от аудио изходите. Единственото СД ,което ще ти тръгне е от Алфа 166 или Ланчия Либра. Дори да вземеш същия модел Сони Ченджър не би тръгнал( от опит казвам) , защото е неприспособим за колата. От там насетне слагаш заводското СД и ИЦС ще го разпознае. Това,което трябва да знаеш е , че няма анти-шок мемъри и прескача , доколкото знам от колеги и.....разбира се не чете нищо освен аудио дискове.
Нека обобщя:Чейнджъра на Алфа 166/Ланча Либра е Sony CDX-T62 или Becker 2660.
Това са абсолютно еднакви чейнджъри, просто името е различно, и двата са производство на Сони. Бекер просто си лепят марката отгоре.
Проблема е, че този модел чейнджъри специално за 166/Либра са с модифициран епром и даже и да намериш същия модел, изобщо няма да тръгне. Протокола е абсолютно различен и не може да се смени, хардуерно е.
Така че единствения ти шанс е да намериш на старо чейнджър от 166 или Либра.
__________________
Надявам се да съм бил полезенLast edited by andro88; d.m.y г., 20:01.Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от andro88 Покажи съобщениеТрябва да имаш изведени кабели до акумулатора.На версиите без ченджър там извеждат проводниците.Имаш захранване и камбанките от аудио изходите. Единственото СД ,което ще ти тръгне е от Алфа 166 или Ланчия Либра. Дори да вземеш същия модел Сони Ченджър не би тръгнал( от опит казвам) , защото е неприспособим за колата. От там насетне слагаш заводското СД и ИЦС ще го разпознае. Това,което трябва да знаеш е , че няма анти-шок мемъри и прескача , доколкото знам от колеги и.....разбира се не чете нищо освен аудио дискове.
Нека обобщя:Чейнджъра на Алфа 166/Ланча Либра е Sony CDX-T62 или Becker 2660.
Това са абсолютно еднакви чейнджъри, просто името е различно, и двата са производство на Сони. Бекер просто си лепят марката отгоре.
Проблема е, че този модел чейнджъри специално за 166/Либра са с модифициран епром и даже и да намериш същия модел, изобщо няма да тръгне. Протокола е абсолютно различен и не може да се смени, хардуерно е.
Така че единствения ти шанс е да намериш на старо чейнджър от 166 или Либра.
__________________
Надявам се да съм бил полезенAR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон
Comment
-
Моят също е прескачал много редко, макар че го използвам когато се движа по пътища кадето няма радио сигнал, а обикновено тези пътища не са в особенно добро състояние. Инече ми е направило впечатление, че прескача не на дупка ами на бабунка, когато колата се издигне резко на горе.Alfa Romeo 166 3.0 V6 24v 220hp 11/2001г.-Настояща!
Alfa Romeo 156 1.6TS 120hp 1999г. & Opel Tigra 1.4 16v 90hp 1996г. на жената - Бившите!
FIAT Bravo 1.2 16v 82hp 10/1999г.-Някога отдавна!
Comment
-
Отстрани на чейнджъра има два големи пластмасови винта които могат да бъдат в хоризонтално, вертикално или някое положение по средата Според мен това са винтове, които регулират чейнджъра да е по устойчив на прескачане на хоризонтални или вертикални трусове Не съм си играл да сменям положения но ако е така кажете вашите как са завъртени че и моят доста прескача на неравни пътищаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеОтстрани на чейнджъра има два големи пластмасови винта които могат да бъдат в хоризонтално, вертикално или някое положение по средата Според мен това са винтове, които регулират чейнджъра да е по устойчив на прескачане на хоризонтални или вертикални трусове Не съм си играл да сменям положения но ако е така кажете вашите как са завъртени че и моят доста прескача на неравни пътища
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Преди около година слагах почистващ диск Незнам дали върши работа но това е единствената интервенция която съм му прилагал Трудно ли се достига до тази леща Предполагам че се отваря ченджъра и се вижда някакво стъклено топче като окоALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщениеМоя за 3 години е прескочил не повече от 5 пъти, а не съм да кажеш някой дето много подбира дупките
Аз нямам ,от колеги чух , че прескачал и то главно заради кофти разположение.
Иначе ,това е - намира един от морга и е в джазаSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от iveli Покажи съобщениеПреди около година слагах почистващ диск Незнам дали върши работа но това е единствената интервенция която съм му прилагал Трудно ли се достига до тази леща Предполагам че се отваря ченджъра и се вижда някакво стъклено топче като око
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Братчед това ще ти свърши същата работа и няма да прескача и поне е с юесби и карта памет.
http://www.xcarlink.bg/XCarLink-avto...oth-alfa-romeo156 TI 1.9 140hp
Comment
Comment